Щоб забезпечити виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65, АТ «РВС БАНК» проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію, далі по тексту - переідентифікація) про клієнта.
Банк повідомляє клієнта про необхідність проходження ідентифікації (планової або за запитом Банку) шляхом використання дистанційних систем обслуговування, засобів електронної пошти із застосуванням КЕП/УЕП, телефонного зв’язку, за допомогою альтернативних каналів (CМС/Viber).
Відповідно до вимог чинного Законодавства Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно.
За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.
Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються
Існує переідентифікація двох типів:
Планова переідентифікація
Банк має проводити переідентифікацію клієнтів не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше, оскільки клієнт погоджується з внутрішніми правилами, які діють у банку, коли підписує відповідний договір
Переідентифікація за запитом банку
Залежить від обставин, які виникають під час ділових відносин клієнта з банком. Така ідентифікація проводиться у разі:
Виникли запитання стосовно якості обслуговування?
Яворська Діана Олександрівна
Депозитні вклади «RwSbank» захищені Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.
Контактна інформація для захищеної категорії осіб щодо врегулювання простроченої заборгованості
Центральне відділення: м. Київ, вул. Прорізна, 6, (044) 590 00 00, office@rwsbank.com
© 2016 «RwS bank», Ліцензія НБУ №277 від 24.11.16