Актуалізація даних клієнта (переідентифікація)

    Щоб забезпечити виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65, АТ «РВС БАНК» проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію, далі по тексту - переідентифікація) про клієнта.

     

    Банк повідомляє клієнта про необхідність проходження ідентифікації (планової або за запитом Банку) шляхом використання дистанційних систем обслуговування, засобів електронної пошти із застосуванням КЕП/УЕП, телефонного зв’язку, за допомогою альтернативних каналів (CМС/Viber).

     

    Відповідно до вимог чинного Законодавства Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно.

    За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.

    Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються

       

    В разі отримання вами повідомлення щодо необхідності актуалізації (переідентифікації) даних, прохання звернутися у  відділення банку з оригіналами ваших ідентифікаційних документів.

     

    Існує переідентифікація двох типів:

     

    Планова переідентифікація

    Банк має проводити переідентифікацію клієнтів не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше, оскільки клієнт погоджується з внутрішніми правилами, які діють у банку, коли підписує відповідний договір

     

    Переідентифікація за запитом банку

    Залежить від обставин, які виникають під час ділових відносин клієнта з банком. Така ідентифікація проводиться у разі:

    • наявності суттєвих змін у діяльності клієнта, зокрема: зміни у структурі власності, КБВ (кінцевий бенефіціарний власник), місцезнаходження, зміни видів / обсягів діяльності, вихід на нові ринки збуту тощо;

      закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними раніше наданих до банку документів;

    • втрати чинності/обміну ідентифікаційного документа клієнта/представника клієнта (паспорт/ID-картка/тощо);

      встановлення факту належності клієнта до PEP (PEP – особи, що займають важливі державні посади).

     

     

       

     

    Контакт-центр
    З питань кредитування для споживачів в т.ч. осіб, приналежних до захищеної категорії
    З питань якості обслуговування