Депозит «Комунальний»

Отримуйте не тільки дохід за депозитною програмою, а й покривайте витрати на сплату житлово-комунальних послуг за рахунок банку згідно Програми лояльності.

 

 

СТАВКА У ГРИВНІ, % РІЧНИХ
до 14,00%
Сума від 100 тис. грн

 

 

 

 

 

Зручно

Оплата однієї з комунальних послуг щомісячно

Вигідно

Максимальна сума – без обмежень

 

 

 

 

Депозитний вклад захищено Фондом гарантування вкладів фізичних осіб на 100% на період воєнного стану

Безкоштовний випуск карти при відкритті депозиту. Відсотки перераховуються на картку

Ви можете оформити довіреність на розпорядження рахунком третьою особою

 

 

 

Ставка

1 рік - 13%

2 роки - 14,00%

3 роки - 14,00%

Валюта Гривня
Мінімальна сума 100 000
Максимальна сума Без обмежень
Поповнення Відсутнє
Дострокове зняття Відсутнє
Капіталізація Відсутня
Виплата відсотків Щомісячно
Оплата комунальних послуг Щомісячно
Автоматична пролонгація Так

 

 

Попередження для клієнта
Про можливість та умови дострокового розірвання договору про надання банківської послуги, а також спосіб такого розірвання договору
Залежно від умов депозитного продукту, вклад розміщується з можливістю або без можливості дострокового повернення вкладу на вимогу клієнта.
Якщо вклад розміщено без можливості дострокового повернення вкладу, повернення вкладу (у тому числі, частин вкладу) до спливу строку розміщення вкладу і настання терміну повернення вкладу не допускається.

 

Щодо можливих наслідків для клієнта в разі користування банківською послугою, або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги
За невиконання умов договору про надання відповідної банківської послуги Клієнт несе відповідальність передбачену чинним законодавством України та відповідним договором. Клієнт може ознайомитись з проєктом відповідного договору на сайті Банку (в розділі «Депозиті програми»).

 

Щодо можливих наслідків для клієнта в разі його несвоєчасного звернення до банку щодо повернення грошових коштів, залучених за договором банківського вкладу (депозиту)
Якщо договір банківського вкладу (депозиту) не передбачає автоматичне продовження строку розміщення вкладу, Банк повертає гроші кошти Вкладникові шляхом видачі через касу Банку або перерахуванням на його власний картковий/поточний або інший рахунок.
Якщо договір банківського вкладу (депозиту) передбачає автоматичне продовження строку розміщення вкладу – вклад продовжується на визначену договором банківського вкладу кількість календарних днів.

 

Щодо заборони вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг)
Відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» (ст. 55) передбачено: «Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов'язаної особи банку як обов'язкову умову надання банківських послуг».

 

Щодо заборони внесення змін до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
Банк не має права вносити зміни в договори укладені з клієнтами в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

 

Щодо можливості клієнта відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації
АТ «РВС БАНК» інформує про право Клієнта відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації відповідно до Постанови Правління Національного банку України №141 від 28.11.2019.

 

Про право клієнта на відмову від договору про надання банківської послуги, якщо таке право передбачено законом
Клієнт має право на відмову від договору у порядку та на умовах, передбачених законодавством та/або договором між АТ «РВС БАНК» та клієнтом.

 

Про право клієнта звернутись до банку із запитом на інформацію (довідку)
Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

 

 

Контакт-центр
З питань кредитування для споживачів в т.ч. осіб, приналежних до захищеної категорії
З питань якості обслуговування