Інформація щодо активації платіжної картки та встановлення ПІН-коду за допомогою SMS-повідомлення

 

З метою безпеки видана платіжна картка є заблокованою. Щоб розпочати нею користуватися, будь-ласка, активуйте її за допомогою особистого мобільного телефону, номер якого було вказано під час оформлення документів.

 

Встановлення ПІН-коду
Для отримання ПІН-коду та активації платіжної картки «RwS bank» Вам необхідно надіслати SMS-повідомлення на номер:
- для номерів вітчизняних мобільних операторів: +38 (050) 441-50-45 або +38 (098) 574 08 66
- для номерів іноземних мобільних операторів: +38 (098) 574 08 66

 

SMS-повідомлення має бути в форматі: PIN XXXX, де ХХХХ – чотири останні цифри номера платіжної картки. 

 

У відповідь на SMS-повідомлення, Ви отримаєте ПІН-код. За бажанням, Ви можете змінити ПІНкод у найближчому банкоматі, який підтримує дану функцію

 

У випадку, якщо після запиту протягом 30 хвилин Ви не отримали SMS-повідомлення з ПІН-кодом, Ви може повторити запит, щоб змінити не отриманий ПІН-код на новий.

 

Якщо після неотримання повідомлення з ПІН-кодом надійдуть одразу два SMS-повідомлення, чинним буде ПІН-код із останнього за часом SMS-повідомленням.

 

 

+38 044 590 00 09

Телефон сервісної служби

+38 044 590 00 00 +38 0 800 500 590 З питань кредитування +38 067 878 20 54 З питань якості обслуговування