У разі здійснення оплати чи отримання готівкою великої суми
Повідомте про необхідність тимчасового збільшення розміру встановленого ліміту на зняття готівки або безготівкових розрахунків на необхідний вам термін за номером телефону: +38 044 590 00 09 (цілодобово).
У разі неможливості здійснення операцій з карткою
Зверніться для з'ясування та усунення причин відмови в проведенні операції за номером телефону: +38 044 590 00 09 (цілодобово).
У разі вилучення картки банкоматом
Заблокуйте свою картку за номером телефону: +38 044 590 00 09 (цілодобово).
Запишіть дані банкомату (номер, адресу, назву банку) та зверніться до «RwS bank» для повернення картки або випуску її дублікату.
У разі втрати PIN-коду
Змінити ПІН-код ви можете в мобільному додатку «RwS online» або у відділенні банку.
У разі отримання телефонних дзвінків від імені Банку / розіграшів та лотерей / правоохоронних органів / благодійних фондів, які вимагають надати реквізити картки (PIN-код, CVV / CVC-код, термін дії, ім'я на картці, секретний код з SMS)
Негайно припиніть розмову! Співробітники банку ніколи не запитують реквізити вашої картки. У разі повторення подібних випадків, повідомте про це «RwS bank» за номером телефону: +38 044 590 00 09.
У разі втрати картки
Негайно заблокуйте картку за номером телефону: +38 044 590 00 09 (цілодобово).
Після цього зверніться до банку для випуску дубліката картки.