Комплаєнс-контроль

«RwS bank» цінує свою репутацію надійної, стабільної та прозорої фінансової установи, неухильно дотримується вимог законодавства, нормативно-правових актів, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, правил корпоративної етики тощо.

В Банку впроваджені високі етичні стандарти та правила поведінки працівників, дотримання яких забезпечує довіру до фінансової установи з боку клієнтів та партнерів. Усі працівники Банку взаємодіють з клієнтами, іншими співробітниками, конкурентами та діловими партнерами Банку з урахуванням вимог Кодексу поведінки (етики) 

 

Усі працівники Банку у своїй діяльності зобов’язані уникати конфлікту інтересів та не створювати умов для його виникнення. При проведенні фінансових операцій та ухваленні рішень працівники Банку надають перевагу інтересам Банку та керуються вимогами законодавства, нормативно-правових актів, ринкових стандартів у відповідності до вимог Політики запобігання конфліктам інтересів в АТ «РВС БАНК»

 

В своїй діяльності Банк вживає всі можливі заходи для запобігання будь-яким проявам неприйнятної поведінки чи порушень у діяльності Банку.

Неприйнятною поведінкою, зокрема, є:

  • порушення законодавства України, внутрішніх нормативних документів Банку;
  • умисне подання недостовірної фінансової, статистичної та управлінської звітності;
  • вчинення посадових злочинів у сфері службової діяльності, злочинів у сфері господарської діяльності (шахрайство);
  • залякування (цькування, мобінг);
  • порушення санкційного законодавства;
  • участь/сприяння легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення;
  • неконкурентна практика;
  • хабарництво, вчинення корупційних дій або пов’язаних з корупцією правопорушень;
  • порушення прав споживачів (оманливе подання інформації);
  • розголошення інформації з обмеженим доступом
  •  

 У разі, якщо вам стало відомо про факти неприйнятної поведінки, шахрайства або корупції в Банку, порушення законодавства, які можуть нашкодити інтересам клієнтів та/або Банку, ви можете:

    • надіслати листа поштою з приміткою «для підрозділу Комплаєнс-контролю» за адресою: «RwS bank», вул. Прорізна, 6, м. Київ, 01001, Україна;
    • надіслати повідомлення на адресу електронної пошти: compliance@rwsbank.com
    • особисто проінформувати співробітника підрозділу комплаєнс-контролю за телефоном +38 (044) 590 00 00;

Механізм конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку (whistleblowing policy mechanism) передбачає можливість анонімно повідомляти про неприйнятну поведінку в Банку/порушення в діяльності Банку зазначеними вище каналами зв’язку, тобто без зазначення Відправника. Ваше звернення буде обов’язково розглянуто.

 

Увага! Якщо Ви бажаєте залишатись анонімним при відправленні електронною поштою повідомлення на електронну адресу compliance@rwsbank.com не використовуйте свій іменний обліковий запис

 

Звертаємо увагу, що для Вашої зручності Ви маєте можливість відправити повідомлення анонімно прямо з цієї сторінки сайту, скориставшись формою нижче .
Але якщо ви залишите контактну інформацію, це дозволить, за потреби, зв’язатись з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування зазначених Вами фактів та повідомити Вам результати розслідування

 

Контакт-центр
З питань кредитування для споживачів в т.ч. осіб, приналежних до захищеної категорії
З питань якості обслуговування