Грошові перекази за допомогою системи MoneyGram

«RwS bank» надає можливість здійснювати грошові перекази за допомогою системи MoneyGram International

 

Грошові перекази MoneyGram - це швидко, надійно і зручно. Отримати або відправити грошовий переказ можна в будь-якій країні світу, де є пункт обслуговування системи MoneyGram.

Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки. Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі MoneyGram доступний до виплати протягом 45 календарних днів з дати відправлення переказу.

 

Один із прямих учасників міжнародної платіжної системи MoneyGram, через якого працює непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram АТ «РВС БАНК» є АБ «УКРГАЗБАНК» https://www.ukrgasbank.com/,

Юридична адреса: вул. Єреванська, 1, м. Київ, 03087, Україна

Поштова адреса: вул. Б. Хмельницького, 16-22, м. Київ, 01030, Україна.

 

Для відправки грошового переказу необхідно:
  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
  • Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі  заяви на відправлення переказу.
  • Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в  ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести  якщо переказ не виплачений одержувачу.

Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті за межі України:




Відправка переказу за межі України

 

Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття - на суму, що в еквіваленті не перевищує 15000 грн. в один операційний(робочий)день. Фізичні особи-нерезиденти здійснюють такі перекази на підставі документів, що підтверджують джерела походження коштів.

З поточного рахунку в іноземній валюті - на суму, що в еквіваленті перевищує
15 000 грн.

Фізичні особи-резиденти здійснюють такі перекази виключно на підставі  підтверджуючих документів*.

 

*Підтвердними   документами  для  фізичних  осіб-резидентів  є договори   (контракти),   рахунки-фактури,   листи-розрахунки чи листи-повідомлення юридичних осіб-нерезидентів,   повноважних органів  іноземних  країн, листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн,  позовні заяви, запрошення (виклики), документи про родинні відносини або їх належним чином засвідчені копії, та інші підтвердні документи,  що використовуються в міжнародній практиці. Підтвердні документи   (крім   документів   про   родинні  відносини  або  їх належним чином засвідчених  копій)  повинні  містити такі реквізити: повну   назву   і  місцезнаходження  отримувача,  назву  банку  та реквізити  рахунку,  на  який  здійснюється переказ, назву валюти, суму до сплати, призначення платежу.

 

Для отримання грошового переказу необхідно:
  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що особу його замінює та  повідомити контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу;
  • Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування MoneyGram.
  •  

Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті, що надійшли із-за кордону:


Виплата  переказів, що надійшли із-за кордону

 

Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 150 000 грн.

З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 150 000 грн.

 

Отримати детальну інформацію про MoneyGram в тому числі пункти обслуговування MoneyGram можна на сайті moneygram.com або на MoneyGram у Facebook.

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи MoneyGram

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram.

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник  звертається до міжнародної платіжної системи MoneyGram для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.

Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.