Комплаєнс-контроль

АТ «РВС БАНК» цінує свою репутацію надійної, стабільної та прозорої фінансової установи, неухильно дотримується вимог українського та міжнародного законодавства, демонструє дотримання вищих стандартів корпоративного управління. Всі послуги АТ «РВС БАНК» надаються з дотриманням основ професійної етики та у відповідності до самих високих стандартів якості. У банку створена система управління комплаєнс-ризиками та здійснюється процедура комплаєнс-контролю.

Посадова особа комплаєнс-контролю, в АТ «РВС БАНК», відповідальна за комплаєнс незалежна, об`єктивна та підзвітна виключно Наглядовій Раді банку.

В разі якщо Вам стало відомо про факти неналежної поведінки наших співробітників, шахрайства або корупції в банку, порушення законодавства, які можуть нашкодити  інтересам клієнтів та/або банку, ви можете особисто проінформувати співробітника управління комплаєнс-контролю по телефону +38 (093) 777 08 07, або:

·         Надіслати повідомлення за адресою електронної пошти: but.v@rwsbank.com.ua ;

·         Надіслати листа по пошті з приміткою «для підрозділу Комплаєнс-контролю» за адресою: АТ «РВС БАНК» вул. Прорізна, 6, місто Київ, 01001, Україна;

Звертаємо Вашу увагу на те, що передбачено можливість надсилати повідомлення анонімно, але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить при потребі зв`язатись з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаєнс-інцидентів та повідомлення Вас про результати розслідування.