«RwS bank» пропонує новий сервіс – онлайн відкриття рахунків для ФОП

17.06.2025

«RwS bank» оголосив про запуск нового сервісу — відкриття рахунків для фізичних осіб-підприємців повністю онлайн. Це рішення дозволяє підприємцям відкривати рахунки без візитів до відділення, паперових документів чи додаткових бюрократичних процедур.

«Це must-have для бізнесу в нинішніх умовах. Після пандемії, повномасштабної війни й цифрового зсуву ринку — підприємці очікують від банку не просто сервіс, а рішення, яке працює швидко, прозоро й дистанційно. І ми це реалізували», — зазначає Олег Черненький, директор департаменту корпоративного бізнесу.

 

Що нового пропонує «RwS bank»?

  • - Повноцінне дистанційне відкриття рахунку для ФОП без відвідування відділення з онлайн відео-ідентифікацією
  • - Подача документів з КЕП
  • - Відкриття рахунку протягом одного робочого одного робочого дня, залежно від повноти наданих даних та навантаження на систему перевірки.

 

На відміну від більшості «онлайн-продуктів» на ринку, де фактично йдеться лише про подання заявки через сайт, «RwS bank» пропонує справжній цифровий процес — від першого кліку до доступу до клієнт-банк.

 

Кому доступний сервіс

Онлайн-відкриття рахунку наразі доступно для ФОП з прозорою структурою. Сервіс відкритий і працює без обмежень.

Також найближчим часом буде реалізовано можливість відкриття рахунків для юридичних осіб.

Відкриття рахунку недоступне для окремих категорій юридичних осіб — таких як представництва нерезидентів, іноземні установи, спеціалізовані фонди чи компанії зі складною структурою власності.

Усі клієнти проходять обов’язкову перевірку згідно з вимогами законодавства — зокрема, на відповідність українським і міжнародним санкційним спискам. Якщо компанія не проходить перевірку, рахунок відкрити неможливо.

 

Як скористатися сервісом?

Щоб відкрити рахунок, достатньо звертається до контакт-центру або залишити заявку на сайті. Умовно процес відкриття рахунку складається з чотирьох кроків

  1. Проходження відеоверифікації.
  2. Заповнення інформації про ФОП — адреса, паспортні дані, ІПН тощо.
  3. Завантаження необхідних документів, підписаних кваліфікованим електронним підписом (КЕП):
    – опитувальник;
    – фінансова звітність;
    – витяг з реєстру платника податку.
  4. Перевірка даних службами банку, після чого відкривається рахунок і клієнт може працювати.
Контакт-центр
З питань кредитування для споживачів в т.ч. осіб, приналежних до захищеної категорії
З питань якості обслуговування